Masalah Pautan Download

Wed Dec 26 2018 11:05:58 GMT+0800 (Malaysia Time)

Dukacita dimaklumkan, pautan download kami telah mengalami masalah, dan SEMUA fail ct3 yang berada di sana telah hilang. Masalah ini berikutan kerosakkan bekalan kuasa yang berlaku di pusat server tersebut, dan mengakibatkan hubungan antara host server dan storage server terputus dan akhirnya corrupt.

Kami sedang dalam perancangan untuk memuat naik fail-fail ongoing projek dan beberapa projek lama yang lain, jadi diharapkan semua dapat bersabar. Buat masa ini, kami masih tak menetapkan tarikh akhir bagi proses reupload - namun ia dijangkakan selesai dalam pertengahan bulan Januari 2019.

Namun begitu, pautan lain (Mediafire) tak terjejas jadi projek seperti Kamen Rider Black masih boleh dimuat turun seperti biasa.

Harap maklum.

Kemaskini (28/12/2018) Servis tersebut telah kembali beroperasi, dan masih dalam proses memuatnaik semula keluaran-keluaran yang lama. Servis tersebut juga telah ditambah baik dari segi fungsi dan kemampuan (redirection jika fail tak wujud, CRC32 Hash) dan beberapa fungsi kecil yang lain.