Build 39 - Genius Tak Terhenti

Mon Jun 18 2018 20:06:36 GMT+0800 (Malaysia Time)
Build 39 - Genius Tak Terhenti Cover Image

Selepas kematian Nanba Juzaburo, Utsumi Nariaki membuat keputusan untuk berpindah ke pihak Evolt - dan kemudiannya berubah menjadi Kamen Rider Mad Rogue di hadapan Katsuragi, Banjou dan Gentoku. Apakah yang membuatkan beliau memihak kepada Evolt?


Mari, kita mulakan eksperimen!

STAF Penterjemah/encode: silentwalker92 FX: henshin Editor: VACANT Pakar rujuk istilah sains/fizik: VACANT Distro/Uploader: VACANT --- Kami masih mencari editor, pakar rujuk istilah sains/fizik dan distro. Hubungi kami melalui email (ct3fansubs@gmail.com) atau PM di laman facebook kami jika berminat.

MUAT TURUN SD | HD

LOG PERUBAHAN -

TRIVIA - Dari apa yang kami dapat dengar daripada runut bunyi perubahan Build Genius, ia menggunakan kedua-dua pembekal suara Build Driver (Katsuya Kobayashi) dan Sclash Driver (Norio Wakamoto). - Ayat yang dikatakan sebelum runut bunyi Build Genius ialah 完全無欠のボトルヤロー! (Kanzen Muketsu no BOTORUYARO!) yang lebih kurang membawa maksud “Si Botol Sempurna”. Kami terjemahkannya kepada “Penggila Botol Sempurna” untuk membawa konteks kesinisan ayat itu (daripada imbuhan -YARO) dan meletakkan rujukan kepada istilah Saintis Gila (Mad Scientist)